Witaj na Forum Węgierskim!

Forum Węgierskie to miejsce spotkań i wymiany poglądów osób zainteresowanych wszystkim, co węgierskie. Na forum znajdziesz przydatne informacje dotyczące poruszania się po

Budapeszcie

, noclegów w okolicy

Balatonu

, a także najlepszych

węgierskich kąpielisk termalnych

.

Serdecznie zapraszamy do udziału w dyskusji i życzymy miłego pobytu na forum!

usmiech

Zaloguj się, aby uzyskać
pełny dostęp do forum i ukryć ten komunikat!

Przedstawiciel ds. obsługi klienta węgierskiego [Warszawa]
fvg Offline
Administrator
Liczba postów:2,270
Dołączył:28.01.2012
Płeć:Mężczyzna
Skąd:Lengyelország
Węgierski:Tak
Post: #1
Przedstawiciel ds. obsługi klienta węgierskiego [Warszawa]
Przedstawiciel ds. obsługi klienta węgierskiego
(posługujący się biegle jęz. polskim, węgierskim i angielskim)
Miejsce pracy: Warszawa



Dołączając do RS Components jako przedstawiciel ds. obsługi klienta, staniesz się częścią organizacji, w której zmiany są codziennością i w której zawsze poszukujemy sposobów na poprawienie naszych możliwości, jak również na ulepszanie obsługi klienta.

Możliwość dołączenia do lidera rynku w zakresie dystrybucji i usług, wyróżniającego się nieprzeciętną obsługą i zaangażowaniem pracowników, przywilej korzystania ze świadczeń pracowniczych oraz pracodawca zaangażowany w Twój osobisty rozwój stanowią wielką szansę.

Jako przedstawiciel ds. obsługi klienta będziesz pierwszym punktem kontaktu dla klientów z Węgier, oraz częścią rozwijającego się zespołu, aby zapewnić naszym potencjalnym klientom najwyższej jakości konsultacje telefoniczne dotyczące naszych wyjątkowych produktów i usług. Do Twoich głównych obowiązków należeć będą:
  • przyjmowanie i przetwarzanie zapytań klientów oraz zamówień przez telefon, e-mail, internet i faks.
  • ścisła współpraca z naszą globalną firmą oraz zespołami w biurach w Niemczech i Wielkiej Brytanii, w tym z działami sprzedaży, operacyjnymi, finansów i logistyki przy użyciu jęz. angielskiego.
  • aktywna i bezpośrednia komunikacja z klientami dotycząca ogólnych pytań na temat naszych produktów i usług w jęz. lokalnym klienta (Węgry).
  • zdobywanie i przetwarzanie danych nowych klientów oraz opinii klientów.
  • stałe zapewnianie wysokiego standardu usług, komunikacji i jakości.

Kwalifikacje:
  • Biegła znajomość jęz. węgierskiego, polskiego i angielskiego — w mowie i w piśmie.
  • Doświadczenie w kontakcie telefonicznym z klientem.
  • Dobry kontakt z klientami i pozytywne nastawienie mające wpływ na inne osoby.
  • Umiejętność pełnego skupienia się na kliencie i obsłudze.
  • Umiejętność pracy zarówno indywidualnie, jak i w zespole.
  • Chęć uczenia się nowych rzeczy i umiejętność pracy pod presją czasu w razie potrzeby.
  • Gotowość do pracy w godzinach 7:00–20:00.
  • Obsługa komputera, w tym programów MS Word, Excel i Outlook.
  • Znajomość SAP będzie dodatkową zaletą, ale nie jest wymagana.

Co mamy do zaoferowania

W zamian oferujemy wyjątkowy pakiet świadczeń dodatkowych i rozwój kariery, konkurencyjne względem innych firm globalnych. Zapewniamy zdrową równowagę pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym oraz wzbogacającą i satysfakcjonującą długoterminową karierę.

RS Components

RS Components jest marką handlową Electrocomponents plc, światowego lidera usług wysokiej jakości w zakresie dystrybucji produktów elektronicznych i konserwacyjnych. Electrocomponents zatrudnia aktualnie około 6 000 pracowników na całym świecie. Dzięki działalności w 32 krajach i 17 magazynom Grupa obsługuje 1,6 miliona klientów na całym świecie i dostarcza 550 000 produktów – od półprzewodników i optoelektroniki do elektronarzędzi i odzieży ochronnej. Portfolio produktów i usług jest odzwierciedleniem całego cyklu życia produktów od badań i rozwoju przez wstępną produkcję aż do konserwacji i naprawy. Grupa wysyła ponad 46 000 paczek tego samego dnia, w którym otrzymano zamówienie.

Jednak najważniejszym elementem są nasi pracownicy — potrzebujemy ludzi, którzy cechują się silną wiarą i zaangażowaniem w usługi, którzy są dumni z firmy oraz wierzą w nią i którzy przede wszystkim są elastyczni oraz zaangażowani.

W zamian oferujemy pozytywną i pełną wsparcia kulturę, która sprawia, że razem możemy pomóc naszym klientom czynić wielkie rzeczy.

Jak ubiegać się o stanowisko

Aby ubiegać się o tę posadę należy uzyskać ustne pozwolenie swojego kierownika oraz być świadomym obowiązującej polityki rekrutacyjnej przed złożeniem aplikacji.

Więcej informacji i pełny opis stanowiska można uzyskać, kontaktując się z Andreą Hayes z Działu rekrutacji pod numerem telefonu +44 (0) 7966 612485. Można także aplikować ONLINE i przesłać swoje CV W JĘZ.

Prosimy postępować zgodnie z instrukcjami online. W razie jakichkolwiek trudności prosimy skontaktować się z pracownikiem Działu rekrutacji.



Masz własną stronę internetową? Pomóż promować Forum Węgierskie!
04-06-2012 9:29


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
PRACA ZDALNA - TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU WĘGIERSKIM AnetaRomaniuk 0 27 Dzisiaj 9:33
Ostatni post: AnetaRomaniuk
Specjalista ds. obsługi klienta z j. węgierskim - Warszawa Jobhouse1234 1 95 11-10-2017 15:54
Ostatni post: Waldek
Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. węgierskim relyon 0 99 06-10-2017 14:18
Ostatni post: relyon
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta - jęz. węgierski maja.gruzlewska 0 193 13-09-2017 10:36
Ostatni post: maja.gruzlewska
Przedstawiciel handlowy/telefoniczna obsługa klienta krzysiekw 4 416 01-09-2017 11:14
Ostatni post: krzysiekw



Przedstawiciel ds. obsługi klienta węgierskiego [Warszawa]
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości