Customer Service Manger
#1
Dzień Dobry!


poszukuje kandydatów na stanowisko: team leadera

Zadania:
  • koordynowanie pracy 3 osobowego zespołu
  • dbanie o jakość obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy
  • rozpatrywanie i zarządzanie reklamacjami
  • realizacja założonych celów
  • analiza i raportowanie działań
  • profesjonalna obsługa klienta
Wymagania:
  • biegła znajomość języka węgierskiego
  • doświadczenie w obsłudze klienta i zarządzaniu niewielkim zespołem
  • znajomość systemu SAP (mile widziana)
  • świetna organizacja pracy własnej i zespołu
  • orientacja na klienta
  • inicjatywa, samodzielność i wysokie zdolności komunikatywne
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio w strukturach naszego klienta
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • dobrą atmosferę i pracę w przyjaznym zespole
  • możliwości rozwoju


Wszystkich zainteresowanych zapraszam do kontaktu!
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Customer Service Manger - przez ola99 - 18-07-2018, 10:21
RE: Customer Service Manger - przez Waldek - 18-07-2018, 23:51
RE: Customer Service Manger - przez eplus - 19-07-2018, 8:36
RE: Customer Service Manger - przez makgajwer - 19-07-2018, 21:00

Podobne wątki&hellip
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Customer Service Specialist - jęz. angielski i węgierski [Warszawa] jan.mackiewicz 0 109 12-02-2020, 15:34
Ostatni post: jan.mackiewicz
  Customer Service Specialist - Gdańsk daria.borowska 0 461 10-07-2018, 15:15
Ostatni post: daria.borowska
  Customer Service Agent and Sales Specialist for Hungarian Market [Warsaw] RSC 0 912 22-01-2018, 13:28
Ostatni post: RSC
  Job in a customer service Oponeo 0 1,063 27-04-2017, 17:25
Ostatni post: Oponeo
  Customer Services Advisor in Zsámbék(50km) outside from Budapest b.otrebska 0 1,038 12-01-2017, 15:23
Ostatni post: b.otrebska



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości