11-12-2013, 11:01
Nasz klient to międzynarodowa grupa kapitałowa, która świadczy usługi outsourcingowe podnoszące efektywność sprzedaży, skuteczność pozyskiwania klientów oraz zarządzania procesami operacyjnymi. W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko:
Doradca Telefoniczny Klienta z językiem węgierskim
Miejsce Pracy: Warszawa/Ursynów
Nr Ref: WKC13AKW
Opis Stanowiska:
- Telefoniczna obsługa telefoniczna klienta (telefony przychodzące)
- Ustalanie budżetu kampanii reklamowej dla klientów biznesowych
- Optymalizacja kampanii reklamowej klienta
- Przeprowadzanie szkoleń on-line z zakresu kreowania reklamowych kampanii internetowych
Wymagania:
- Biegła znajomość języka węgierskiego w mowie i piśmie.
- Wykształcenie wyższe – również studenci IV, V roku (preferowane kierunki: zarządzanie, informatyka, finanse)
- Doświadczenie w kontakcie z klientem: telefoniczne, on-line (min. 6m-cy)
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji internetowych – warunek konieczny
- Duże umiejętności interpersonalne
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność w działaniu, kreatywność
Klient oferuje:
- Umowa o pracę od pierwszego dnia szkolenia
- 5 000,- brutto (podstawa) + premie
- Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17 lub 10-18
- Kontakt telefoniczny (ew. mailowy) z klientem biznesowym
Zainteresowane osoby ofertą prosimy o przesyłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres:
k.chomka@jobfinder.pl
Prośba o dodanie w wiadomości numeru referencyjnego oferty WKC13AKW
Telefon kontaktowy: 22 862 72 50
Proszę o dodanie klauzuli w CV:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)”
Doradca Telefoniczny Klienta z językiem węgierskim
Miejsce Pracy: Warszawa/Ursynów
Nr Ref: WKC13AKW
Opis Stanowiska:
- Telefoniczna obsługa telefoniczna klienta (telefony przychodzące)
- Ustalanie budżetu kampanii reklamowej dla klientów biznesowych
- Optymalizacja kampanii reklamowej klienta
- Przeprowadzanie szkoleń on-line z zakresu kreowania reklamowych kampanii internetowych
Wymagania:
- Biegła znajomość języka węgierskiego w mowie i piśmie.
- Wykształcenie wyższe – również studenci IV, V roku (preferowane kierunki: zarządzanie, informatyka, finanse)
- Doświadczenie w kontakcie z klientem: telefoniczne, on-line (min. 6m-cy)
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji internetowych – warunek konieczny
- Duże umiejętności interpersonalne
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność w działaniu, kreatywność
Klient oferuje:
- Umowa o pracę od pierwszego dnia szkolenia
- 5 000,- brutto (podstawa) + premie
- Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17 lub 10-18
- Kontakt telefoniczny (ew. mailowy) z klientem biznesowym
Zainteresowane osoby ofertą prosimy o przesyłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres:
k.chomka@jobfinder.pl
Prośba o dodanie w wiadomości numeru referencyjnego oferty WKC13AKW
Telefon kontaktowy: 22 862 72 50
Proszę o dodanie klauzuli w CV:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)”