Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:
Konsultant infolinii z językiem węgierskim i polskim
Nr ref.: węgierski/2014
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
•Kontakt telefoniczny z klientem węgierskim
•Odbieranie połączeń przychodzących
•Odpowiadanie na zapytania klientów drogą elektroniczną i telefoniczną
•Zorientowanie na klienta – pomoc i doradztwo
Wymagania:
•Biegła znajomość języka węgierskiego – warunek konieczny
•Komunikatywna znajomość języka polskiego – warunek konieczny
•Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
•Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
•Doskonałe zdolności komunikacyjne
•Chęć uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji
•Dyspozycyjność (praca między g. 8:00 a 19:00)
Oferujemy:
•Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
•Atrakcyjne wynagrodzenie
•Pracę w międzynarodowym środowisku
•Elastyczny grafik czasu pracy (możliwość pracy na pół etatu lub na pełen etat)
Oferta dotyczy pracy tymczasowej. Zainteresowane osoby prosimy przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV na adres: namina.godyn@adecco.com
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku
o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883.
Dla naszego Klienta aktualnie poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:
Konsultant infolinii z językiem węgierskim i polskim
Nr ref.: węgierski/2014
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
•Kontakt telefoniczny z klientem węgierskim
•Odbieranie połączeń przychodzących
•Odpowiadanie na zapytania klientów drogą elektroniczną i telefoniczną
•Zorientowanie na klienta – pomoc i doradztwo
Wymagania:
•Biegła znajomość języka węgierskiego – warunek konieczny
•Komunikatywna znajomość języka polskiego – warunek konieczny
•Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
•Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
•Doskonałe zdolności komunikacyjne
•Chęć uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji
•Dyspozycyjność (praca między g. 8:00 a 19:00)
Oferujemy:
•Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
•Atrakcyjne wynagrodzenie
•Pracę w międzynarodowym środowisku
•Elastyczny grafik czasu pracy (możliwość pracy na pół etatu lub na pełen etat)
Oferta dotyczy pracy tymczasowej. Zainteresowane osoby prosimy przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV na adres: namina.godyn@adecco.com
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku
o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883.