24-04-2014, 11:54
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem węgierskim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref 22/04/2014/WAW/DOK
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
• Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zagranicznego (klientów węgierskich);
• Budowanie pozytywnych relacji z klientami;
• Reagowanie i szybkie rozwiązywanie problemów ze strony klientów;
• Kontakt telefoniczny i mailowy z klientem zagranicznym
• Monitorowanie sytuacji na rynkach finansowych
• Praca i raportowanie w systemie CRM
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowany kierunek finanse);
• Doświadczenie w dziedzinie ekonomii lub świadczeniu usług finansowych będzie dodatkowym atutem;
• Biegła znajomość języka węgierskiego – WARUNKE KONIECZNY;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – WARUNEK KONIECZNY;
• Nastawienie na realizację celów i wielozadaniowość;
• Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Oferta:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat);
• Bardzo dobre warunki finansowe;
• Możliwość odbycia szkoleń;
• Praca w międzynarodowej firmie, w młodym i dynamicznym zespole.
CV w języku polskim prosimy przesyłać na adres mailowy: nd@arpi.no
W tytule maila prosimy wpisać: nazwę stanowiska na które aplikujesz.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi osobami.
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji oraz w celu świadczenia usług marketingowych przez E&A Sp. z o.o. zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.). Jednocześnie potwierdzam, iż zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie do wglądu, poprawiania i usunięcia moich danych osobowych.
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref 22/04/2014/WAW/DOK
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
• Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zagranicznego (klientów węgierskich);
• Budowanie pozytywnych relacji z klientami;
• Reagowanie i szybkie rozwiązywanie problemów ze strony klientów;
• Kontakt telefoniczny i mailowy z klientem zagranicznym
• Monitorowanie sytuacji na rynkach finansowych
• Praca i raportowanie w systemie CRM
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowany kierunek finanse);
• Doświadczenie w dziedzinie ekonomii lub świadczeniu usług finansowych będzie dodatkowym atutem;
• Biegła znajomość języka węgierskiego – WARUNKE KONIECZNY;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – WARUNEK KONIECZNY;
• Nastawienie na realizację celów i wielozadaniowość;
• Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Oferta:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat);
• Bardzo dobre warunki finansowe;
• Możliwość odbycia szkoleń;
• Praca w międzynarodowej firmie, w młodym i dynamicznym zespole.
CV w języku polskim prosimy przesyłać na adres mailowy: nd@arpi.no
W tytule maila prosimy wpisać: nazwę stanowiska na które aplikujesz.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi osobami.
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji oraz w celu świadczenia usług marketingowych przez E&A Sp. z o.o. zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.). Jednocześnie potwierdzam, iż zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie do wglądu, poprawiania i usunięcia moich danych osobowych.