06-07-2018, 13:09
Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE (wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 7097) dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko:
Team Leader zespołu call center z językiem węgierskim
Opis stanowiska:
- Zarządzanie telefonicznym zespołem sprzedaży i obsługi klienta w języku węgierskim
- Prowadzenie coachingów i szkoleń z pracownikami, monitorowanie wyników pracy podległego zespołu
- Współpraca z działem szkoleń przy wdrożeniu nowych współpracowników,
- Realizacja KPI
- Wsparcie zespołu w realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i obsługowych
- Kontrola i raportowanie pracy działu
- Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu
- Zadania realizowane w elastycznym grafiku
Wymagania:
- Minimum komunikatywna znajomość języka węgierskiego (min. poziom B2)
- Znajomość języka polskiego na poziomie zaawansowanym (min. poziom B2)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center
- Doświadczenie w pracy na celach ilościowych i jakościowych
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
- Wysoki poziom umiejętności coachingowych i interpersonalnych
- Wysoki poziom umiejętności analitycznych
- Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania
Oferujemy:
- Zatrudnienie na pełen etat, elastyczny grafik
- Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz system premiowy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
- System benefitów
- Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub B2B
- Pracę w nowym biurze w atrakcyjnej lokalizacji w Centrum Warszawy
Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim aplikując przez link:
https://jobhouse.traffit.com/public/form/a/598
(nr ref. KIER/WAW/HU)
Team Leader zespołu call center z językiem węgierskim
Opis stanowiska:
- Zarządzanie telefonicznym zespołem sprzedaży i obsługi klienta w języku węgierskim
- Prowadzenie coachingów i szkoleń z pracownikami, monitorowanie wyników pracy podległego zespołu
- Współpraca z działem szkoleń przy wdrożeniu nowych współpracowników,
- Realizacja KPI
- Wsparcie zespołu w realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i obsługowych
- Kontrola i raportowanie pracy działu
- Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu
- Zadania realizowane w elastycznym grafiku
Wymagania:
- Minimum komunikatywna znajomość języka węgierskiego (min. poziom B2)
- Znajomość języka polskiego na poziomie zaawansowanym (min. poziom B2)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center
- Doświadczenie w pracy na celach ilościowych i jakościowych
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
- Wysoki poziom umiejętności coachingowych i interpersonalnych
- Wysoki poziom umiejętności analitycznych
- Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania
Oferujemy:
- Zatrudnienie na pełen etat, elastyczny grafik
- Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz system premiowy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
- System benefitów
- Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub B2B
- Pracę w nowym biurze w atrakcyjnej lokalizacji w Centrum Warszawy
Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim aplikując przez link:
https://jobhouse.traffit.com/public/form/a/598
(nr ref. KIER/WAW/HU)