Witam Państwa bardzo serdecznie,
pracuję w Firmie Aterima, która jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agencją zatrudnienia, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 7085. Dla naszego Klienta z branży dystrybucji dóbr luksusowych poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM WĘGIERSKIM, CZESKIM LUB SŁOWACKIM
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka węgierskiego, czeskiego lub słowackiego
dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego
komunikatywność
łatwość nawiązywania kontaktów
wysoka kultura osobista
pozytywne nastawienie do ludzi i świata
odporność na pracę w stresie
Obowiązki:
codzienne przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu Firmy
telefoniczna obsługa Klientów Firmy
wystawianie oraz wprowadzanie korekt do faktur
rozpatrywanie oraz wystawianie pism z odpowiedzią na złożoną reklamację
wprowadzanie oraz aktualizowanie danych w systemie
sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne Firmy
Wybranym kandydatom oferujemy:
podnoszenie własnych kwalifikacji i kompetencji
codzienny kontakt z językiem węgierskim, czeskim, słowackim, angielskim
pracę w miłej atmosferze w przyjaznym zespole
atrakcyjne szkolenia
Osoby, które są zainteresowane ofertą, bardzo proszę o przesłanie swojej aplikacji :-) http://www.aterima.pl/aplikuj/SDOK/KR/04/13
pracuję w Firmie Aterima, która jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agencją zatrudnienia, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 7085. Dla naszego Klienta z branży dystrybucji dóbr luksusowych poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM WĘGIERSKIM, CZESKIM LUB SŁOWACKIM
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka węgierskiego, czeskiego lub słowackiego
dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego
komunikatywność
łatwość nawiązywania kontaktów
wysoka kultura osobista
pozytywne nastawienie do ludzi i świata
odporność na pracę w stresie
Obowiązki:
codzienne przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu Firmy
telefoniczna obsługa Klientów Firmy
wystawianie oraz wprowadzanie korekt do faktur
rozpatrywanie oraz wystawianie pism z odpowiedzią na złożoną reklamację
wprowadzanie oraz aktualizowanie danych w systemie
sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne Firmy
Wybranym kandydatom oferujemy:
podnoszenie własnych kwalifikacji i kompetencji
codzienny kontakt z językiem węgierskim, czeskim, słowackim, angielskim
pracę w miłej atmosferze w przyjaznym zespole
atrakcyjne szkolenia
Osoby, które są zainteresowane ofertą, bardzo proszę o przesłanie swojej aplikacji :-) http://www.aterima.pl/aplikuj/SDOK/KR/04/13