12-09-2012, 11:32
Specjalista ds. Obsługi Klienta na rynku węgierskim
(praca w warszawskim oddziale firmy)
(praca w warszawskim oddziale firmy)
Firma: Levi's
Obowiązki:
- Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych poprzez kompleksowe zarządzanie procesem ‘order to cash’ (od momentu złożenia zamówienia do momentu uzyskania należności) w określonym obszarze działań – rynek węgierski.
- Budowanie optymalnych relacji z klientami oraz współpraca z działem sprzedaży w celu zapewnienia jak najlepszych, jakościowych i terminowych rozwiązań.
- Bieżące informowanie klientów o statusie ich zamówień, fakturach itp.
- Przygotowywanie i nadzór nad fakturami oraz notami kredytowymi. - - - - Nadzór nad płatnościami.
- Bieżące uzupełnianie bazy klientów na potrzeby działów: sprzedaży oraz marketingu.
- Przygotowywanie dziennych/tygodniowych/ miesięcznych raportów na potrzeby działu sprzedaży.
- Wsparcie przygotowań do spotkań z klientami.
Profil:
- Minimum 1 rok doświadczenia w dziale Obsługi Klienta w międzynarodowej firmie (preferowana branża odzieżowa).
- Praca w języku węgierskim będzie dodatkowym atutem.
- Doświadczenie we wprowadzaniu I zarządzaniu zamówieniami (czasowe wprowadzanie zamówień, koordynowanie procesu dostaw, windykacja należności, obsługa płatności).
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientami biznesowymi.
- Płynna znajomość języka węgierskiego, dobra znajomość języka angielskiego. Język polski będzie dodatkowym atutem.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Znajomość programów komputerowych: MSExcel, MSOutlook, MSWord. SAP będzie dodatkowym atutem..
- Dobra organizacja pracy, sumienność, samodzielność, zaangażowanie, zorientowanie na wyniki.
Please send your application form: Jobs.East-Eu@levi.com
Masz własną stronę internetową? Pomóż promować Forum Węgierskie!