05-05-2015, 11:06
ATERIMA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agencją zatrudnienia, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 7085. Dla naszego Klienta - producenta i dystrybutora dóbr luksusowych, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr referencyjny: OKW/KRK/04/2015
Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka węgierskiego
• dobra znajomość języka angielskiego oraz polskiego
• doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta
• doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne
• dobra organizacja własnej pracy
• dokładność i zaangażowanie w powierzone obowiązki
• znajomość systemu SAP – mile widziane
Obowiązki:
• odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania klientów dotyczące zamówień, produktów i dostaw towaru
• obsługa zamówień klientów (wprowadzanie oraz modyfikowanie ich w systemie)
• rejestrowanie i zmiana danych klientów w systemie
• przygotowywanie korespondencji, mailingów, raportów lub zestawień związanych z obsługą klienta
• przyjmowanie, rozpatrywanie i rejestracja reklamacji klientów w systemie
• przygotowywanie dokumentów potrzebnych do wystawienia faktur
• współpraca z innymi działami w firmie, głównie z działem handlowym i marketingu
Wybranym kandydatom oferujemy:
• szkolenia merytoryczne oraz językowe
• pracę w miłej atmosferze w przyjaznym zespole
• atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa plus premia roczna
• dodatkowe bonusy: karta multisport, pakiet medicover, prezent urodzinowy, firmowe wyjazdy integracyjne
Jeżeli interesuje Cię ta oferta, prześlij swoje CV na adres rekrutacja@aterima.pl wpisując w tytule wiadomości numer referencyjny OKW/KRK/04/2015.
Prosimy o dopisanie w aplikacjach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr referencyjny: OKW/KRK/04/2015
Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka węgierskiego
• dobra znajomość języka angielskiego oraz polskiego
• doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta
• doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne
• dobra organizacja własnej pracy
• dokładność i zaangażowanie w powierzone obowiązki
• znajomość systemu SAP – mile widziane
Obowiązki:
• odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania klientów dotyczące zamówień, produktów i dostaw towaru
• obsługa zamówień klientów (wprowadzanie oraz modyfikowanie ich w systemie)
• rejestrowanie i zmiana danych klientów w systemie
• przygotowywanie korespondencji, mailingów, raportów lub zestawień związanych z obsługą klienta
• przyjmowanie, rozpatrywanie i rejestracja reklamacji klientów w systemie
• przygotowywanie dokumentów potrzebnych do wystawienia faktur
• współpraca z innymi działami w firmie, głównie z działem handlowym i marketingu
Wybranym kandydatom oferujemy:
• szkolenia merytoryczne oraz językowe
• pracę w miłej atmosferze w przyjaznym zespole
• atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa plus premia roczna
• dodatkowe bonusy: karta multisport, pakiet medicover, prezent urodzinowy, firmowe wyjazdy integracyjne
Jeżeli interesuje Cię ta oferta, prześlij swoje CV na adres rekrutacja@aterima.pl wpisując w tytule wiadomości numer referencyjny OKW/KRK/04/2015.
Prosimy o dopisanie w aplikacjach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.