05-01-2015, 15:00
Dział Obsługi Klienta w Westwing wygląda inaczej niż w większości firm – nie jesteśmy tradycyjnym call center! Pełnimy funkcję informacyjną, ale też służymy radą i wsparciem. Wierzymy, że klienci poszukują kontaktu z osobami inteligentnymi, z poczuciem humoru i ciekawą osobowością, z którymi chcą również porozmawiać na tematy nie związane bezpośrednio z ich zamówieniami.
Poszukujemy osób, które będą rozumieć potrzeby naszych klientów, będą potrafiły otoczyć ich opieką i sprawnie szukać najlepszych rozwiązań.
Specjalista ds. Obsługi Klientów i Zamówień z językiem węgierskim
Opis stanowiska:
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na węgierskim rynku home & living
Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami węgierskimi
Bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami węgierskimi (odpowiadanie na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)
Bieżąca obsługa zamówień
Współpraca z innymi działami w ramach organizacji
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka węgierskiego, umożliwiająca swobodne prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej – warunek konieczny
Wysoka kultura osobista, samodzielność w działaniu i myśleniu
Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z wymagającym Klientem
Entuzjazm i empatia
Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów
Mile widziane doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze Klienta
Sprawna obsługa programów MS Office
Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
Pracę w młodym, dynamicznym zespole
Profesjonalizm kadry zarządzającej oraz możliwość stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
Motywujące wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport
CV proszę przesyłać na adres mailowy joanna.stec@westwing.pl lub hr@westwing.pl.
Poszukujemy osób, które będą rozumieć potrzeby naszych klientów, będą potrafiły otoczyć ich opieką i sprawnie szukać najlepszych rozwiązań.
Specjalista ds. Obsługi Klientów i Zamówień z językiem węgierskim
Opis stanowiska:
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na węgierskim rynku home & living
Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami węgierskimi
Bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami węgierskimi (odpowiadanie na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)
Bieżąca obsługa zamówień
Współpraca z innymi działami w ramach organizacji
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka węgierskiego, umożliwiająca swobodne prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej – warunek konieczny
Wysoka kultura osobista, samodzielność w działaniu i myśleniu
Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z wymagającym Klientem
Entuzjazm i empatia
Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów
Mile widziane doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze Klienta
Sprawna obsługa programów MS Office
Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
Pracę w młodym, dynamicznym zespole
Profesjonalizm kadry zarządzającej oraz możliwość stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
Motywujące wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport
CV proszę przesyłać na adres mailowy joanna.stec@westwing.pl lub hr@westwing.pl.