18-03-2013, 11:21
Gi GROUP jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji pracy tymczasowej i doradztwa personalnego (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 570). Pierwsze kroki stawialiśmy w 1999 roku w Katowicach, obecnie mamy swoje oddziały już w całej Polsce. W marcu 2007 staliśmy się częścią największej włoskiej grupy w sektorze usług związanych z HR.
________________________________________
Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języków obcych
(połączenia przychodzące)
Od: Gi Group Sp. z o.o.
Opis stanowiska pracy
Dla naszego Klienta, jednej z największych na świecie firm świadczących usługi outsourcingu, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres Obowiązków:
o Obsługa połączeń przychodzących
o Obsługa telefoniczna klienta oraz doradztwo
Nasz Klient Oferuje:
o Pracę w firmie o ugruntowanej międzynarodowej pozycji
o Umowę o pracę
o Profesjonalne szkolenia z zakresu obsługi klienta
o Atrakcyjne wynagrodzenie
o Pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
Wymagania
o Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2, C1 lub C2
o Dodatkowo znajomość jednego z następujących języków obcych na poziomie C1 lub C2:
polski, rosyjski, ukraiński, słowacki, węgierski, czeski lub niemiecki
o Wykształcenie minimum średnie
o Komunikatywność
Informacje dodatkowe
Wykształcenie: Średnie ogólnokształcące
Minimalne doświadczenie: Bez doświadczenia
Miejsce zamieszkania: Wrocław
Pozwolenie na pracę:
Rodzaj pracy: Pełny etat
Ilość wakatów: 90
Branża: Obsługa klienta / Call Center
________________________________________
Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języków obcych
(połączenia przychodzące)
Od: Gi Group Sp. z o.o.
Opis stanowiska pracy
Dla naszego Klienta, jednej z największych na świecie firm świadczących usługi outsourcingu, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres Obowiązków:
o Obsługa połączeń przychodzących
o Obsługa telefoniczna klienta oraz doradztwo
Nasz Klient Oferuje:
o Pracę w firmie o ugruntowanej międzynarodowej pozycji
o Umowę o pracę
o Profesjonalne szkolenia z zakresu obsługi klienta
o Atrakcyjne wynagrodzenie
o Pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
Wymagania
o Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2, C1 lub C2
o Dodatkowo znajomość jednego z następujących języków obcych na poziomie C1 lub C2:
polski, rosyjski, ukraiński, słowacki, węgierski, czeski lub niemiecki
o Wykształcenie minimum średnie
o Komunikatywność
Informacje dodatkowe
Wykształcenie: Średnie ogólnokształcące
Minimalne doświadczenie: Bez doświadczenia
Miejsce zamieszkania: Wrocław
Pozwolenie na pracę:
Rodzaj pracy: Pełny etat
Ilość wakatów: 90
Branża: Obsługa klienta / Call Center