Forum Węgierskie

Pełna wersja: help desk w jęz. węgierskim Warszawa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Krótko o nas: Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym.
Dynamicznie zdobywamy rynki finansowe, co przyniosło nam światowe uznanie i prestiżową nagrodę European Business Awards 2009, w kategorii Atradius Growth Strategy of the Year Award



Obowiązki:
- obsługa infolinii technicznej w języku polskim i węgierskim + obsługa wewnętrznego systemu.

Oczekiwania:

- dyspozycyjność – poniedziałek- piątek 17-24 oraz weekendy 8-24,
- dobra znajomość języka węgierskiego i polskiego – warunek konieczny
- dobra znajomość obsługi komputera,
- umiejętność szybkiego przyswajania dużej wiedzy technicznej,
- podzielność uwagi i umiejętność robienia kilku rzeczy jednocześnie.

Oferujemy:
- pracę biurową w Warszawie,
- zdobycie doświadczenia w prężnie rozwijającej się branży finansowej,
- poznanie nowych technologii.

Jeżeli spełniasz powyższe warunki i szukasz rozwijającej pracy to wyślij swoje CV na adres: rekrutacja.it@mellon.com.pl !