Forum Węgierskie

Pełna wersja: Telefoniczny Doradca Klienta/Telefonos ügyfélszolgálatos
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jedyny na polskim rynku model biznesowy Grupy Kapitałowej Arteria S.A. pozwala na kierowanie kompleksowej oferty usług sprzedażowych i obsługi klienta do dużych korporacji. Skuteczność modelu potwierdza bogate portfolio klientów z branży telefonii mobilnej, energetyki i usług komunalnych, płatnych telewizji cyfrowych, wydawnictw specjalistycznych, branży usług finansowych.

W ramach rozwoju naszej firmy – nawiązanie współpracy z największą na rynku światowym firmą z branży internetowej - poszukujemy osób na stanowisko:

Telefoniczny Doradca Klienta
- język WĘGIERSKI

Zakres obowiązków:
• Nawiązywanie długofalowej współpracy z klientami rynku węgierskiego
• Ustalanie budżetu kampanii reklamowej dla klientów biznesowych
• Optymalizacja kampanii reklamowej klienta
• Przeprowadzanie szkoleń on-line z zakresu kreowania reklamowych kampanii internetowych


Wymagania:
• Biegła znajomość języka WĘGIERSKIEGO (w mowie i piśmie)
• Dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego (warunek konieczny)
• Doświadczenie w kontakcie z klientem: telefoniczne, on-line
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji internetowych – warunek konieczny
• Duże umiejętności interpersonalne
• Umiejętność analitycznego myślenia
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Samodzielność w działaniu, kreatywność

W zamian oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie
• Współpracę z profesjonalistami w swojej branży
• Rozwój zawodowy i osobisty

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail (rekrutacja@arteriasa.com)

Telefonos ügyfélszolgálatos –
MAGYAR nyelvtudással

Feladatok:
• Hosszútávú kapcsolat kialakítása a magyar ügyfelekkel
• Az üzleti ügyfelek számára meghatározza a reklámkampány költségvetését
• Az ügyfél reklámkampányának optimatizálása
• On-line tanfolyamok vezetése az internetes reklámkampányok készítésének témakörében


Elvárások:
• Folyékony MAGYAR nyelvtudás (szóban és írásban)
• Jó lengyel vagy angol nyelvtudás (kötelező elvárás)
• Tapasztalat az ügyfélszolgálat területén: telefonos, on-line
• Kiváló számítógép-használói ismeretek és az internetes alkalmazások ismerete – kötelező elvárás
• Kiváló kommunikációs készség
• Analitikus gondolkozásmód
• Szűk határidők pontos betartása
• Önálló munkavégzés, kreativitás

Amit kínálunk:
• Stabil munkahely
• A szakma legjobb ismerőivel való együttműködés
• Szakmai és személyes előrelépés

Amennyiben érdekli az álláslehetőség, kérjük küldje el önéletrajzát és motivációs levelét az e-mail címre (rekrutacja@arteriasa.com)