Forum Węgierskie

Pełna wersja: Krosno -> Budapeszt
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam 21 lat, wybrałem Budapeszt na miasto, w którym chciałbym spędzić pięknego Sylwestra z towarzyszką mej doli Uśmiech

Wiem, że Google Maps to nie wszystko, ale jako że nie mam doświadczenia na tej trasie, usiłowałem ułożyć sobie przejazd korzystając z jego porad:
http://goo.gl/maps/M8alq

Według Mapsa, wybierając tę trasę nie jadę przez płatne drogi na Słowacji (o ile mnie nie okłamuje). Winietę muszę kupić zatem jedynie na Węgrzech. Prosiłbym was o rzut oka na wybrane drogi, skrytykowanie złych decyzji, podzielenie się doświadczeniami. Nie znalazłem na forum tematu o wyjeździe z tych okolic.

Gdyby ktoś chciał wybrać się na Sylwestra (30.12. - 02.01) do Budy lub Pesztu - zapraszam =)
(28-12-2013, 2:15)kremuwa napisał(a): [ -> ]...wybrałem Budapeszt na miasto, w którym chciałbym spędzić pięknego Sylwestra z towarzyszką mej doli Uśmiech ... Wiem, że Google Maps to nie wszystko, ale jako że nie mam doświadczenia na tej trasie, usiłowałem ułożyć sobie przejazd... Według Mapsa, wybierając tę trasę nie jadę przez płatne drogi na Słowacji (o ile mnie nie okłamuje). Winietę muszę kupić zatem jedynie na Węgrzech. Prosiłbym was o rzut oka na wybrane drogi...