Forum Węgierskie

Pełna wersja: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dla naszego Klienta, lidera z branży innowacyjnych rozwiązań w zakresie elektroniki użytkowej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy do warszawskiego biura kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta, władającego językiem węgierskim.

Zakres Obowiązków:

- Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta na rynku węgierskim oraz polskim
- Monitoring i koordynacja harmonogramu dostaw i zamówień
- Kontrola stanów magazynowych
- Bieżące informowanie klientów o dostępności i brakach asortymentu
- Obsługa reklamacji
- Fakturowanie i wystawianie korekt faktur
- Sporządzanie raportów sprzedażowych
- Ścisła współpraca z działem handlowym

Wymagania:

- Płynna znajomość języka węgierskiego oraz polskiego jest wymogiem koniecznym
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
- Doświadczenie w obsłudze SAP lub innego programu klasy CRM będzie dodatkowym atutem
- Komunikatywność, zorientowanie na klienta
- Umiejętność pracy w zespole

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie swojego CV na adres: katarzynawierzbicka@pagepersonnel.pl