Forum Węgierskie

Pełna wersja: Hungarystyka 2015/16
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej Oczko Mam pytanie do wszystkich studiujących filologię węgierską na UW- czy jesteście zadowoleni? Czy zajęć jest naprawdę bardzo bardzo dużo jak czasem mówią? No i jak jest z poziomem językowym po pierwszym roku? Co prawda studiuję już inny kierunek ale chciałabym dorzucić sobie jeszcze ten, dlatego chciałabym się dowiedzieć czegoś więcej Oczko
Jestem na drugim roku, napisz do mnie na olga.groszek@gmai.com to pogadamy Oczko
Witam,
czy mając takie wyniki z matur:
polski podst. 74%
polski roz. 78%
angielski podst. 90%
angielski roz. 46%
matematyka podst. 82%
historia roz. 88%

mam jakiekolwiek szanse dostać się na węgierski na uw?
Cześć! Dostałam się w tym roku na filologię węgierską na UW Uśmiech Witam wszystkich, którzy tu trafili, ponieważ również się dostali. Chwalcie się, trzeba się jakoś znaleźć i poznać Uśmiech
szia! ja również dostałam się na hungarystykę.
na stronie Katedry pojawił się już plan zajęć, na zbliżający się semestr zimowy. po inauguracji przydałoby się zorganizować jakieś spotkanie integracyjne, ażebyśmy wyrośli na fajną i zżytą grupę. (:
Co do spotkania integracyjnego- też jestem za! Uśmiech
Możemy wymienić się fajsbukami albo innym szarlataństwem Uśmiech
na priv? :>

Apate, zdaje się, że pisałam do Ciebie maila. niestety, zaraz po założeniu konta (tutaj) nie byłam w stanie wysłać żadnej wiadomości prywatnej przez forum.

jednak ku mojej uciesze, widzę, że robi się nas tutaj więcej. Szeroki uśmiech

dobra, dziewczyny i chłopaki, czekam na Wasze prawdziwe nazwiska, poodnajdujemy się przez Twarzoksiążkę i założymy grupę.
(06-08-2015, 18:46)toyskullx napisał(a): [ -> ]na priv? :>

Apate, zdaje się, że pisałam do Ciebie maila. niestety, zaraz po założeniu konta (tutaj) nie byłam w stanie wysłać żadnej wiadomości prywatnej przez forum.