Forum Węgierskie

Pełna wersja: Pracownik ds. Administracji HR
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Miejsce pracy: Katowice

Główne zadania na stanowisku:
administracja i wsparcie procesów HR dla klientów
przyjmowanie i analiza zapytań z zakresu kadrowo-płacowego
ewidencja i weryfikacja czasu pracy
przygotowywanie raportów z zakresu kadr, płac, czasu pracy
kontakt z managerami, pracownikami oraz lokalnymi działami HR klienta w zakresie wykonywanych zadań
praca administracyjna w systemie SAP moduł HR
ścisła współpraca ze specjalistami ds. płac
prowadzenie dokumentacji kadrowej w języku klienta

Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka węgierskiego
doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta, administracji, HR będzie dodatkowym atutem
dobra znajomość języka angielskiego
umiejętność pracy w zespole
doskonałe zdolności komunikacyjne
dobra organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa
dobra znajomość obsługi komputera
doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
poznanie zagadnień z zakresu Human Resources
poznanie systemu SAP moduł HR
wdrożenie w zagadnienia kadrowo-płacowe oraz szkolenia wewnętrzne w zakresie wykonywanych obowiązków
rozwój słownictwa branżowego
ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole w międzynarodowej firmie w centrum Katowic
stabilne warunki zatrudnienia
atrakcyjny pakiet socjalny (kurs j. angielskiego, prywatna opieka medyczna, dostęp do usług fitness)

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv na adres: career.pl@ngahr.com