04-03-2016, 20:28
Szanowni Państwo,
Firma Portwest, w której pracuję, poszukuje bardzo pilnie osobę ze znajomością języka węgierskiego do pracy biurowej w Czeladzi koło Katowic.
Portwest to rodzinna, irlandzka firma, z ponad stuletnią tradycją, zajmująca się produkcją odzieży ochronnej. Na Węgrzech posiadamy około 15 stałych dystrybutorów, z którymi współpracujemy od wielu lat. Praca od poniedziałku do piątku od 8 do 16, na pełny etat, na podstawie umowy o pracę, jesteśmy nastawieni na jak najdłuższą współpracę.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżący kontakt z dystrybutorami oraz przedstawicielem Portwestu na Węgrzech (w 95% kontakt mailowy, sporadycznie telefoniczny). Do obowiązków należeć będzie między innymi procesowanie zamówień, rozwiązywanie problemów z brakami w dostawach, reklamacjami, księgowaniem płatności do odpowiednich faktur, wystawianiem korekt, kontaktem z naszą centralą w Irlandii.
Zajmowanie się rynkiem węgierskim powinno zająć około 50-60% czasu. Przez resztę dnia kandydat będzie miał takie same obowiązki, ale zajmując się klientami z Polski (tutaj kontakt telefoniczny i mailowy jest mniej więcej na tym samym poziomie)
Głównym wymogiem jest znajomość języka węgierskiego i angielskiego na poziomie przynajmniej dobrym, zarówno w mowie i piśmie.
Zainteresowanych proszę o przesłanie CV na adres mariusz@portwest.pl
Odpowiem jak najszybciej w celu umówienia się spotkanie i przedyskutowania wszystkich szczegółów.
Firma Portwest, w której pracuję, poszukuje bardzo pilnie osobę ze znajomością języka węgierskiego do pracy biurowej w Czeladzi koło Katowic.
Portwest to rodzinna, irlandzka firma, z ponad stuletnią tradycją, zajmująca się produkcją odzieży ochronnej. Na Węgrzech posiadamy około 15 stałych dystrybutorów, z którymi współpracujemy od wielu lat. Praca od poniedziałku do piątku od 8 do 16, na pełny etat, na podstawie umowy o pracę, jesteśmy nastawieni na jak najdłuższą współpracę.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżący kontakt z dystrybutorami oraz przedstawicielem Portwestu na Węgrzech (w 95% kontakt mailowy, sporadycznie telefoniczny). Do obowiązków należeć będzie między innymi procesowanie zamówień, rozwiązywanie problemów z brakami w dostawach, reklamacjami, księgowaniem płatności do odpowiednich faktur, wystawianiem korekt, kontaktem z naszą centralą w Irlandii.
Zajmowanie się rynkiem węgierskim powinno zająć około 50-60% czasu. Przez resztę dnia kandydat będzie miał takie same obowiązki, ale zajmując się klientami z Polski (tutaj kontakt telefoniczny i mailowy jest mniej więcej na tym samym poziomie)
Głównym wymogiem jest znajomość języka węgierskiego i angielskiego na poziomie przynajmniej dobrym, zarówno w mowie i piśmie.
Zainteresowanych proszę o przesłanie CV na adres mariusz@portwest.pl
Odpowiem jak najszybciej w celu umówienia się spotkanie i przedyskutowania wszystkich szczegółów.