23-02-2012, 12:33
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2010 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 27 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej wiodącym producentem technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Miejsce pracy: Łódź
Od naszego Kandydata oczekujemy:
- Udzielania użytkownikom korporacyjnym i indywidualnym telefonicznej pomocy w nagłych przypadkach oraz w zakresie zmian wymaganych przez sprzęt IT,
- Umiejętności rozpoznawania problemów rozmówcy oraz zapewniania mu wsparcia i doradztwa w ich rozwiązywaniu,
- Administrowania bazą danych,
- Dbałości o wysoki poziom usług,
- Wnoszenia wkładu w pracę zespołu i wspierania realizacji wspólnych celów
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka węgierskiego oraz angielskiego (minimum poziom B2),
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office),
- Komunikatywność,
- Wysoka kultura osobista,
- Orientacja na klienta,
- Entuzjazm i nastawienie na pracę zespołową.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w firmie będącej światowym liderem w branży IT,
- Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w kontaktach ze światem biznesu,
- Zatrudnienie na pełny etat.
Informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane aplikacje. Prosimy o przesyłanie CV na poniższy adres:
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej wiodącym producentem technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Od naszego Kandydata oczekujemy:
- Udzielania użytkownikom korporacyjnym i indywidualnym telefonicznej pomocy w nagłych przypadkach oraz w zakresie zmian wymaganych przez sprzęt IT,
- Umiejętności rozpoznawania problemów rozmówcy oraz zapewniania mu wsparcia i doradztwa w ich rozwiązywaniu,
- Administrowania bazą danych,
- Dbałości o wysoki poziom usług,
- Wnoszenia wkładu w pracę zespołu i wspierania realizacji wspólnych celów
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka węgierskiego oraz angielskiego (minimum poziom B2),
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office),
- Komunikatywność,
- Wysoka kultura osobista,
- Orientacja na klienta,
- Entuzjazm i nastawienie na pracę zespołową.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w firmie będącej światowym liderem w branży IT,
- Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w kontaktach ze światem biznesu,
- Zatrudnienie na pełny etat.
Informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane aplikacje. Prosimy o przesyłanie CV na poniższy adres:
rekrutacja.pp.warszawa@adecco.com
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Masz własną stronę internetową? Pomóż promować Forum Węgierskie!