08-09-2015, 9:44
Human Resources Poland
Naszym klientem jest międzynarodowa firma, dostarczająca swoim klientom platformę logistyczną on-line. Odbiorcami, a zarazem użytkownikami tychże usług są zarówno spedytorzy, przewoźnicy, jak i osoby związane z organizacją logistyki w firmach. Dla wsparcia użytkowników posługujących się językami: węgierskim, angielskim oraz polskich poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. węgierskim i angielskim
Region wykonywanej pracy: Kraków (małopolskie)
Nr referencyjny: WEG/KRK/AF/jobs.pl
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna i mailowa obsługa węgiersko-, anglo- oraz polskojęzycznych klientów firmy.
- Wdrażanie i szkolenie klientów do użytkowania internetowej platformy logistycznej.
- Wsparcie techniczne użytkowników platformy, pomoc w rozwiązywaniu technicznych problemów w systemie po stronie użytkownika.
- Raportowanie, bieżące czynności administracyjne.
Wymagania:
- Znajomość języka węgierskiego, angielskiego oraz polskiego pozwalająca na swobodną komunikację zarówno w mowie, jak i w piśmie.
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta/wsparciu technicznym.
- Umiejętność obsługi komputera.
- Łatwość w przyswajaniu wiedzy oraz umiejętność przekazywania jej innym.
- Umiejętność organizacji pracy własnej, odpowiedzialność.
Firma oferuje:
- Przeszkolenie techniczne w zakresie użytkowania platformy logistycznej.
- Ciekawą pracę w dynamicznym zespole, możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku zawodowym.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz przyjazną atmosferę pracy.
- Umowę o pracę na pełen etat - praca od poniedziałku do piątku, zmiany pomiędzy 7.30 a 18.00.
- Pakiet prywatnych ubezpieczeń medycznych oraz dofinansowanie do aktywności sportowych.
Wszystkie aplikacje prosimy wysyłać na adres: rekrutacje@hr.pl
Naszym klientem jest międzynarodowa firma, dostarczająca swoim klientom platformę logistyczną on-line. Odbiorcami, a zarazem użytkownikami tychże usług są zarówno spedytorzy, przewoźnicy, jak i osoby związane z organizacją logistyki w firmach. Dla wsparcia użytkowników posługujących się językami: węgierskim, angielskim oraz polskich poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. węgierskim i angielskim
Region wykonywanej pracy: Kraków (małopolskie)
Nr referencyjny: WEG/KRK/AF/jobs.pl
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna i mailowa obsługa węgiersko-, anglo- oraz polskojęzycznych klientów firmy.
- Wdrażanie i szkolenie klientów do użytkowania internetowej platformy logistycznej.
- Wsparcie techniczne użytkowników platformy, pomoc w rozwiązywaniu technicznych problemów w systemie po stronie użytkownika.
- Raportowanie, bieżące czynności administracyjne.
Wymagania:
- Znajomość języka węgierskiego, angielskiego oraz polskiego pozwalająca na swobodną komunikację zarówno w mowie, jak i w piśmie.
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta/wsparciu technicznym.
- Umiejętność obsługi komputera.
- Łatwość w przyswajaniu wiedzy oraz umiejętność przekazywania jej innym.
- Umiejętność organizacji pracy własnej, odpowiedzialność.
Firma oferuje:
- Przeszkolenie techniczne w zakresie użytkowania platformy logistycznej.
- Ciekawą pracę w dynamicznym zespole, możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku zawodowym.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz przyjazną atmosferę pracy.
- Umowę o pracę na pełen etat - praca od poniedziałku do piątku, zmiany pomiędzy 7.30 a 18.00.
- Pakiet prywatnych ubezpieczeń medycznych oraz dofinansowanie do aktywności sportowych.
Wszystkie aplikacje prosimy wysyłać na adres: rekrutacje@hr.pl