19-10-2015, 10:15
(19-10-2015, 8:56)Sztasek napisał(a):(18-10-2015, 22:52)misiek34 napisał(a): Właśnie wróciliśmy z moja połówką z Budapesztu – przykre, smutne, ale prawdziwe...
Dwa razy w tym roku starałem się kupić bilet przewoźnika Lux Express (przez internet) na trasie pomiędzy stolicami... ani razu nie udało mi sie tego załatwić (hmm... ?). Ostatnio przy ustalaniu daty wyjazdu podawane było info o tym, że tego dnia nie ma połączenia autokarowego. Po 9 próbach zrezygnowałem z tego przewoźnika.
Pojechałem pociągiem ... nawat raz drogą okrężną i przyjechałem o czasie.
My z zakupem biletów na Lux express mieliśmy małe przejście, bo okazało się, że zarezerwowaliśmy miejsca po tym fakcie od razu zostaliśmy przekierowani na stronę naszego banku - zapłaciliśmy przelewem i byliśmy pewni, że przyjdą na maila bilety a tu po kilku godzinach przyszedł mail, że rezerwacja została anulowana. Okazało się, że od momentu dokonania rezerwacji muszą do nich wpłynąć pieniądze w ciągu 30 minut – a nasz bank się troszkę spóźnił i anulowano nam rezerwację, ale telefonicznie po rozmowie z Panią z biura obsługi została nam przywrócona i bilety w ciągu paru minut przyszły.