07-07-2018, 9:21
eplus dobrze to wydedukowałeś. Co prawda pod zdjęciem napisałem " W tym domku wynajęliśmy ..." Zdjęcie dlatego, gdyż nazwy żadnej nie doszukałem się i oczywiście "papierów" czyli rachunku też nie było. W Etterem po drugiej stronie ulicy było 10% zniżki na podstawie wizytówki, tylko na tej wizytówce był inny adres
.
Wracając do bukingu w Dorze naprawdę nie wiem o co tej pani chodziło. Zrozumieliśmy, że raz nie zgadza się jej "coś" a po chwili "to" już jest w porządku a nie zgadza się coś innego. Pani gdzieś dzwoniła, gdzieś chodziła, a my czekaliśmy i szukaliśmy jej z google translatorem niestety. Odnosiło się wrażenie nieoczekiwanego gościa, przy czym nawet nie raczyła sprawdzić dokładnie personaliów. My oczywiście dysponowaliśmy wydrukami rezerwacji z Booking (niestety po polsku), co w niczym nie pomagało. Dobrze , że zrozumiała naszą rezygnację (może się z niej ucieszyła) ale nazajutrz na Booking była informacja, że goście się nie pojawili. Wtedy do głowy nam nie przyszło, żeby dzwonić do polskiego operatora Booking. Ważniejsze wydawało się poszukanie innego noclegu. Zadzwoniliśmy po powrocie i całą sprawę wyjaśniliśmy. To było nasze pierwsze potknięcie z tego typu rezerwacją ale nie z winy operatora.
![Zdziwiony Zdziwiony](https://forum.wegierskie.com/images/smilies/huh.gif)
Wracając do bukingu w Dorze naprawdę nie wiem o co tej pani chodziło. Zrozumieliśmy, że raz nie zgadza się jej "coś" a po chwili "to" już jest w porządku a nie zgadza się coś innego. Pani gdzieś dzwoniła, gdzieś chodziła, a my czekaliśmy i szukaliśmy jej z google translatorem niestety. Odnosiło się wrażenie nieoczekiwanego gościa, przy czym nawet nie raczyła sprawdzić dokładnie personaliów. My oczywiście dysponowaliśmy wydrukami rezerwacji z Booking (niestety po polsku), co w niczym nie pomagało. Dobrze , że zrozumiała naszą rezygnację (może się z niej ucieszyła) ale nazajutrz na Booking była informacja, że goście się nie pojawili. Wtedy do głowy nam nie przyszło, żeby dzwonić do polskiego operatora Booking. Ważniejsze wydawało się poszukanie innego noclegu. Zadzwoniliśmy po powrocie i całą sprawę wyjaśniliśmy. To było nasze pierwsze potknięcie z tego typu rezerwacją ale nie z winy operatora.