21-12-2019, 9:17
Eplus - nie jest ważne zyskanie 10 minut, najważniejsze przejechać trasę do końca.
Na Słowacji, trochę za Popradem wjeżdżasz na teren Parku Nrodowego, trasa kręta i góry. Nawięcej kręci od Vernar do Dobsiny. Wprawdzie obecnie jest ciepło, ale w górach (a mamy zimę) można wjechać w niespodziankę... (a wiadomo, że na tym terenie chemický posyp zakazany). Miałem tak kilka razy, jeszcze w czasach kiedy podróżowałem Maluszkiem i nie było wielkiego natężenia ruchu. Nie raz z drogi suchej wjeżdżałem na przymarzniętą i nieposypaną nawierzchnię - więc ostrożnie z tym wyścigiem z czasem.
Na Węgrzech, jeśli zjedziesz z drogi głównej w Ózd, też będzie kręto (GPS: przy włączonej opcji omijać drogi płatne, system może pokierować na drogę którą widać to jako skrót, ale trasa nie jest krótszą).
Szerokości, przyczepności...
Na Słowacji, trochę za Popradem wjeżdżasz na teren Parku Nrodowego, trasa kręta i góry. Nawięcej kręci od Vernar do Dobsiny. Wprawdzie obecnie jest ciepło, ale w górach (a mamy zimę) można wjechać w niespodziankę... (a wiadomo, że na tym terenie chemický posyp zakazany). Miałem tak kilka razy, jeszcze w czasach kiedy podróżowałem Maluszkiem i nie było wielkiego natężenia ruchu. Nie raz z drogi suchej wjeżdżałem na przymarzniętą i nieposypaną nawierzchnię - więc ostrożnie z tym wyścigiem z czasem.
Na Węgrzech, jeśli zjedziesz z drogi głównej w Ózd, też będzie kręto (GPS: przy włączonej opcji omijać drogi płatne, system może pokierować na drogę którą widać to jako skrót, ale trasa nie jest krótszą).
Szerokości, przyczepności...