No dobra - cisza w temacie więc ad rem...
Po półrocznym użytkowaniu telefon zaczął był się psuć... w sumie był w pięciu naprawach gwarancyjnych, raz za razem... po trzech serwis wynalazł w warunkach gwarancji kruczek i zamiast wymienić telefon na nowy, znów nieskutecznie go "naprawił"... wysłałem go więc do piątej naprawy, powiadamiając jednocześnie o całej sytuacji dział reklamacji Samsung Polska - jakie było moje zdziwienie, gdy bezczelny serwis odesłał mi telefon z czerwoną pieczątką w gwarancji USTERKI NIE WYKRYTO...
Zagotowałem, wziąłem kamerkę, nagrałem filmików parę o tym, jak działa /a raczej nie działa!/ sprawny wg autoryzowanego serwisu telefon... i wysłałem do rąk własnych niedawno mianowanego, nowego prezesa Samsung Polska p.Daniela Chunga... i nagle rozwarły sie bramy niebios
W efekcie mój telefon trafił wprost do ośrodka badawczo-rozwojowego Samsunga a co stało się w serwisie, tego niestety - ku mej rozpaczy - nie wiem ale mam nadzieję, że na dźwięk mojego nazwiska ktoś jeszcze długi czas będzie się moczył
Tak czy inaczej, w ramach przeprosin otrzymałem w zamian sztandarowego Galaxy S3 i mnóstwo przeróżnych gadżetów, z których najbardziej ucieszył mnie 8-gigowy pendrive... opłaciło się więc trzy miesiące mej anielskiej cierpliwości
Tak więc zostałem z niepotrzebnymi mi już dwoma etui do S Plus /z czego jedno prawie nowe, skórzane, z naklejonym holderem na kartę pay-pass MasterCard/ oraz całkowicie sprawna, zapasowa bateria 1850 mAh... postanowiłem więc za koszt przesyłki wspomóc nimi potrzebujących, bo mnie się już nie przydadzą... moziba /jeśli chce/ moze otrzymać baterię, bo na niej widzę dedykację do I9000 a etui takze czekają na chętnych... oczekuję więc na PW - a to już koniec historii
p.s. ach zapomniałbym - to TEN serwis, jakby co... oczywiście serdecznie nie polecam!
Po półrocznym użytkowaniu telefon zaczął był się psuć... w sumie był w pięciu naprawach gwarancyjnych, raz za razem... po trzech serwis wynalazł w warunkach gwarancji kruczek i zamiast wymienić telefon na nowy, znów nieskutecznie go "naprawił"... wysłałem go więc do piątej naprawy, powiadamiając jednocześnie o całej sytuacji dział reklamacji Samsung Polska - jakie było moje zdziwienie, gdy bezczelny serwis odesłał mi telefon z czerwoną pieczątką w gwarancji USTERKI NIE WYKRYTO...
Zagotowałem, wziąłem kamerkę, nagrałem filmików parę o tym, jak działa /a raczej nie działa!/ sprawny wg autoryzowanego serwisu telefon... i wysłałem do rąk własnych niedawno mianowanego, nowego prezesa Samsung Polska p.Daniela Chunga... i nagle rozwarły sie bramy niebios
W efekcie mój telefon trafił wprost do ośrodka badawczo-rozwojowego Samsunga a co stało się w serwisie, tego niestety - ku mej rozpaczy - nie wiem ale mam nadzieję, że na dźwięk mojego nazwiska ktoś jeszcze długi czas będzie się moczył
Tak czy inaczej, w ramach przeprosin otrzymałem w zamian sztandarowego Galaxy S3 i mnóstwo przeróżnych gadżetów, z których najbardziej ucieszył mnie 8-gigowy pendrive... opłaciło się więc trzy miesiące mej anielskiej cierpliwości
Tak więc zostałem z niepotrzebnymi mi już dwoma etui do S Plus /z czego jedno prawie nowe, skórzane, z naklejonym holderem na kartę pay-pass MasterCard/ oraz całkowicie sprawna, zapasowa bateria 1850 mAh... postanowiłem więc za koszt przesyłki wspomóc nimi potrzebujących, bo mnie się już nie przydadzą... moziba /jeśli chce/ moze otrzymać baterię, bo na niej widzę dedykację do I9000 a etui takze czekają na chętnych... oczekuję więc na PW - a to już koniec historii
p.s. ach zapomniałbym - to TEN serwis, jakby co... oczywiście serdecznie nie polecam!