21-10-2014, 19:56
(21-10-2014, 18:54)eplus napisał(a): No a jak się nie dostanie potwierdzenia zwrotnego SMSa, to co robić?...
Nie ma SMS-a => parkowanie jest nieopłacone !!!.
Najczęstszy błąd to wysyłanie SMS-a z błędnym prefixem providera,
np. będąc zalogowanym w T-Mobile używamy prefixu 30, dla Vodafone 70, Telenor ma 20.
Liczy się to, u jakiego dostawcy jesteśmy zalogowani w chwili wysyłania SMS-a
a nie jakiego mamy komórkę
Jak nie mamy zwrotnego SMS-a to sprawdzamy, pod jaki numer wysłaliśmy go i gdzie jesteśmy zalogowani.
W 99.99 procentach zastosowaliśmy błędny prefix.
Taki SMS nie obciąża naszego konta i można wysłać drugiego już z poprawnym prefixem.
Ważne: aby zatrzymać płacenie trzeba wysłać STOP.
Inaczej licznik bije do końca godzin parkowania w danym dniu.