15-08-2015, 13:02
Czy tą trasę zamierzasz pokonać jeszcze w tym sezonie?
Jazda drogami serbskimi oznacza wyjazd i ponowny wjazd na terytorium UE+ dodatkowe kontrole graniczne.
Jeśli chodzi o Węgry, to Komarek pisał ... M6 i krajowa 56 pomiędzy Mohács - Udvar to najlepsze rozwiązanie. Dodam jedynie to, że równoległa do autostrady krajowa 6 od Budapesztu do Szekszárd jest dobrej nawierzchni, ani M6, ani DK6 nie należą do dróg o wielkim natężeniu ruchu. DK56 od Szekszard do przejścia granicznego Udvar też ma dobrą nawierzchnię i po dużej części po niej TIR-y mają zakaz jazdy.
Przez Chorwację od granicy węgierskiej do Osijeka (Eszék) jest dobra nawierzchnia, od obwodnicy masz autostradę A5 (Osijek-Dakovo-Sredanci) - nie wiem czy jeszcze jest gratis (?). Po A5 dojedziesz do autostrady A3 i jedziesz do następnego węzła Żupanja. Nie wiem, czy za odcinek Sredanci-Żupanja trzeba płacić (?). Od Osijeka do Żupanji jest ponad. 100 km po autustradzie, natomiast drogą krajową jest ok.65 km.
Dalej trasy nie znam ... po A5 jeżdziłem kilka razy do Zagrzebia.
Jazda drogami serbskimi oznacza wyjazd i ponowny wjazd na terytorium UE+ dodatkowe kontrole graniczne.
Jeśli chodzi o Węgry, to Komarek pisał ... M6 i krajowa 56 pomiędzy Mohács - Udvar to najlepsze rozwiązanie. Dodam jedynie to, że równoległa do autostrady krajowa 6 od Budapesztu do Szekszárd jest dobrej nawierzchni, ani M6, ani DK6 nie należą do dróg o wielkim natężeniu ruchu. DK56 od Szekszard do przejścia granicznego Udvar też ma dobrą nawierzchnię i po dużej części po niej TIR-y mają zakaz jazdy.
Przez Chorwację od granicy węgierskiej do Osijeka (Eszék) jest dobra nawierzchnia, od obwodnicy masz autostradę A5 (Osijek-Dakovo-Sredanci) - nie wiem czy jeszcze jest gratis (?). Po A5 dojedziesz do autostrady A3 i jedziesz do następnego węzła Żupanja. Nie wiem, czy za odcinek Sredanci-Żupanja trzeba płacić (?). Od Osijeka do Żupanji jest ponad. 100 km po autustradzie, natomiast drogą krajową jest ok.65 km.
Dalej trasy nie znam ... po A5 jeżdziłem kilka razy do Zagrzebia.