Liczba postów: 480
Liczba wątków: 4
Dołączył: 31.01.2012
Reputacja:
113
Dziękuje, skorzystałem. Jednak sporo jeszcze pracy, jak widzę.
Liczba postów: 249
Liczba wątków: 1
Dołączył: 24.10.2012
Reputacja:
23
Były problemy podobne do tych jakie wystąpiły w warszawskim metrze min w skutek tego budynek Uniwersytetu osiadł 67 mm.
Liczba postów: 480
Liczba wątków: 4
Dołączył: 31.01.2012
Reputacja:
113
Znaczy, już na starcie tak felerne, że trzeba je wieźć na lawetach?
Liczba postów: 249
Liczba wątków: 1
Dołączył: 24.10.2012
Reputacja:
23
Tak sie transportuje kazde wagony o ile metro nie ma połączeń 1435 mm
Liczba postów: 480
Liczba wątków: 4
Dołączył: 31.01.2012
Reputacja:
113
W sumie - ulga. A skąd one są tak wiezione?
Liczba postów: 249
Liczba wątków: 1
Dołączył: 24.10.2012
Reputacja:
23
Z Chorzowa z firmy Alstom , w sumie ma być 170 wagonów .
Liczba postów: 357
Liczba wątków: 26
Dołączył: 29.08.2012
Reputacja:
58
02-12-2012, 10:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-12-2012, 10:05 przez julka.)
Na potrzeby warszawskiego metra wagony były transportowane drogą kolejową. Pociągi holowane były na własnych kołach, przed ewentualnymi uszkodzeniami chroniły je wagony osłonowe.
Całą trasę Chorzów – Warszawa (ok. 300 km) pociąg z dostawą jechał 20 km/h.
Wagony firmy Alstom jeżdżą w Amsterdamie, Budapeszcie, Singapurze, Nankinie, São Paulo i Warszawie.