Witam,
Wczoraj dokonałem rezerwacji biletów z Krakowa do Budapesztu u przewoźnika Orangeways. Mam problem ponieważ przy formie płatności wybrałem przelew (była taka opcja więc postanowiłem z niej skorzystać) i niestety po przekierowaniu wyskoczyło w języku węgierskim dziękujemy za dokonanie rejestracji. Termin płatności 25.01. Sposób płatności: nie dostępny w Polsce. Na maila nie otrzymałem ani biletów ani informacji w jaki sposób moge dokonać tej płatności. Miał ktoś z podróżujących podobne przygody z tą frimą? Nie chciałbym zostać pociągnięty do odpowiedzialności, nie ze swojej winy. Jeśli jest ktoś w stanie pomóc to bardzo proszę.
Ps. Dodam, że wysłałem już dwa maile w tej sprawie ale nadal nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. SPAM pusty.
Pozdrawiam
Wczoraj dokonałem rezerwacji biletów z Krakowa do Budapesztu u przewoźnika Orangeways. Mam problem ponieważ przy formie płatności wybrałem przelew (była taka opcja więc postanowiłem z niej skorzystać) i niestety po przekierowaniu wyskoczyło w języku węgierskim dziękujemy za dokonanie rejestracji. Termin płatności 25.01. Sposób płatności: nie dostępny w Polsce. Na maila nie otrzymałem ani biletów ani informacji w jaki sposób moge dokonać tej płatności. Miał ktoś z podróżujących podobne przygody z tą frimą? Nie chciałbym zostać pociągnięty do odpowiedzialności, nie ze swojej winy. Jeśli jest ktoś w stanie pomóc to bardzo proszę.
Ps. Dodam, że wysłałem już dwa maile w tej sprawie ale nadal nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. SPAM pusty.
Pozdrawiam