Telefoniczny Doradca Klienta/Telefonos ügyfélszolgálatos
#1
Jedyny na polskim rynku model biznesowy Grupy Kapitałowej Arteria S.A. pozwala na kierowanie kompleksowej oferty usług sprzedażowych i obsługi klienta do dużych korporacji. Skuteczność modelu potwierdza bogate portfolio klientów z branży telefonii mobilnej, energetyki i usług komunalnych, płatnych telewizji cyfrowych, wydawnictw specjalistycznych, branży usług finansowych.

W ramach rozwoju naszej firmy – nawiązanie współpracy z największą na rynku światowym firmą z branży internetowej - poszukujemy osób na stanowisko:

Telefoniczny Doradca Klienta
- język WĘGIERSKI

Zakres obowiązków:
• Nawiązywanie długofalowej współpracy z klientami rynku węgierskiego
• Ustalanie budżetu kampanii reklamowej dla klientów biznesowych
• Optymalizacja kampanii reklamowej klienta
• Przeprowadzanie szkoleń on-line z zakresu kreowania reklamowych kampanii internetowych


Wymagania:
• Biegła znajomość języka WĘGIERSKIEGO (w mowie i piśmie)
• Dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego (warunek konieczny)
• Doświadczenie w kontakcie z klientem: telefoniczne, on-line
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji internetowych – warunek konieczny
• Duże umiejętności interpersonalne
• Umiejętność analitycznego myślenia
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Samodzielność w działaniu, kreatywność

W zamian oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie
• Współpracę z profesjonalistami w swojej branży
• Rozwój zawodowy i osobisty

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail (rekrutacja@arteriasa.com)

Telefonos ügyfélszolgálatos –
MAGYAR nyelvtudással

Feladatok:
• Hosszútávú kapcsolat kialakítása a magyar ügyfelekkel
• Az üzleti ügyfelek számára meghatározza a reklámkampány költségvetését
• Az ügyfél reklámkampányának optimatizálása
• On-line tanfolyamok vezetése az internetes reklámkampányok készítésének témakörében


Elvárások:
• Folyékony MAGYAR nyelvtudás (szóban és írásban)
• Jó lengyel vagy angol nyelvtudás (kötelező elvárás)
• Tapasztalat az ügyfélszolgálat területén: telefonos, on-line
• Kiváló számítógép-használói ismeretek és az internetes alkalmazások ismerete – kötelező elvárás
• Kiváló kommunikációs készség
• Analitikus gondolkozásmód
• Szűk határidők pontos betartása
• Önálló munkavégzés, kreativitás

Amit kínálunk:
• Stabil munkahely
• A szakma legjobb ismerőivel való együttműködés
• Szakmai és személyes előrelépés

Amennyiben érdekli az álláslehetőség, kérjük küldje el önéletrajzát és motivációs levelét az e-mail címre (rekrutacja@arteriasa.com)
Odpowiedz


Podobne wątki&hellip
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  pracownik ds. obsługi klienta z j. węgierskim Robstal 0 1,083 23-06-2021, 17:13
Ostatni post: Robstal
  Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka węgierskiego Portwest 0 1,013 27-05-2021, 13:58
Ostatni post: Portwest
  Przedstawiciel handlowy/telefoniczna obsługa klienta krzysiekw 5 4,516 11-06-2018, 15:41
Ostatni post: krzysiekw
  Praca w Obsłudze klienta i płacach [Katowice] biszun 0 1,672 06-06-2018, 15:22
Ostatni post: biszun
  Praca w dziale obsługi klienta z językiem węgierskim [Warszawa] MoscaHungary 0 1,439 28-05-2018, 12:59
Ostatni post: MoscaHungary



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości