covid - wjazd
#21
(01-08-2020, 8:51)Sztasek napisał(a):
(31-07-2020, 22:45)Cz@rek napisał(a): Toscana Apartman w Gyuli -ja tam właśnie widze info że kasują za cały pobyt - chyba że coś źle interpretuje.
Toscana Apartman, Gyula: kasują za cały pobyt  ! .
Jak na razie, to cały okręg Békés megye doskonale zapobiega zakażeniom, jest jedynym okręgiem na Węgrzech w którym nie ma aktywnie zakażonego wirusem Covid-19. Gyula jest miastem granicznym i wiadomo, że sytuacja w Rumunii nie napawa optymizmem (ponad 1000 zakażeń dziennie). Dostosowując się do miejscowych zaleceń, nie powinno być źle.
Udało mi sie skontaktować z obiektem.Napisali że jeśli jest to siła wyższa i granica byłaby zamknięta to nie muszę płacić.
Nie wiem czy można tym zapewnieniom ufać (do tego obiektu jadę pierwszy raz),w innych w tym terminie brak miejsc-przynajmniej na bookingu. Z drugiej strony zawsze można by się odwołać do bookingu właśnie bo coś w tym stylu widziałem na ich informacjach związanych z Covidem.


Cz@rek [b] [/b]No my jedziemy z poniedziałku na wtorek więc może zdążymyOczko. Jak nie zapłaciłeś z góry, to może masz jakieś puste konto bankowe.Zmień na nie w booking i gdyby właściciel okazał się nie uczciwy , to nie będą mogli Ci z niego nic ściągnąć a nie sądzę żeby ktoś się bawił w jakieś sprawy sądowe.
Odpowiedz
#22
Ale to jest bardzo proste. To jest dobra wola wlasciela. Tylko, że pieniądze ściąga booking z karty kredytowej. I booking ma wyraźnie napisane że za covid nie bierze odpowiedzialnosci. Piszę więcej, że trzeba robić taka rezerwację, która umożliwia bezkosztowa rezygnację
Dodatkowo nie podaje się żadnego nr konta tylko nr karty kredytowej. A oszustów booking ściga przez kancelarie windykacyjne, identycznie jak węgierska policja piratów drogowych z Polski.
Odpowiedz
#23
Takie coś jest na bookingu:
Jakie są zasady odwoływania rezerwacji w związku z koronawirusem?

Możesz bezpłatnie odwołać rezerwację z powodu sytuacji związanej z koronawirusem. Jest to jednak uzależnione od kilku czynników, w tym od miejsca planowanego pobytu, daty dokonania rezerwacji, daty wyjazdu oraz przyjazdu, kraju pochodzenia oraz powodu podróży.

Jeśli przyczyna odwołanie rezerwacji ma związek z koronawirusem, obiekt jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy lub zaoferowania bezpłatnej zmiany terminu pobytu / środków na pobyt w przyszłości.
Zaloguj się i wybierz rezerwację, aby sprawdzić dostępne opcje.
...
Odpowiedz
#24
Pisze też:

W przypadku rezerwacji dokonanych 6 kwietnia 2020 r. i później zalecamy rozważenie ryzyka związanego z koronawirusem (COVID-19) oraz rządowych rozporządzeń. Jeśli nie zarezerwujesz opcji objętej elastycznymi zasadami, zwrot może Ci się nie należeć. Twoja prośba o odwołanie rezerwacji będzie rozpatrywana przez obiekt na podstawie zasad dotyczących wybranej opcji i prawa konsumenckiego tam, gdzie ma ono zastosowanie. W niepewnych czasach zalecamy rezerwację opcji z bezpłatnym odwołaniem. Jeśli Twoje plany ulegną zmianie, możesz odwołać rezerwację bezpłatnie do momentu upłynięcia terminu bezpłatnego odwołania rezerwacji.

Tak więc w sumie booking może dowolnie interpretować.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości