(11-07-2014, 18:06)andrasz napisał(a): (11-07-2014, 15:33)Slavekk napisał(a): (...)
po 3. ludziom się nie chce myśleć (dziennikarzom bardziej się nie chce) i metodą Copy/Paste "tworzą" swoje dzieła a czasem kompilacje sprzecznych zasad; np. w powyższym cytacie:
- jeśli kierowca będzie MUSIAŁ kupić pudełko to każdy będzie je miał
- wtedy nie będzie "krótszych kolejek" bo nie będzie miał kto tworzyć kolejek - kolejki tworzą ci którzy się muszą zatrzymać do płacenia
Tu nie ma sprzeczności, najwyżej brak precyzji w mojej wypowiedzi.
Słowo "musiał" odnosiło się nie do obowiązku zakupu przez każdego kierowcę samochodu osobowego, lecz tylko tego, który będzie chciał przyspieszyć przejazd przez bramki i wtedy będzie musiał kupić sobie viatolla.
Znowu muszę zwrócić uwagę na pomieszanie z poplątaniem (+OT)...
"kupowanie pudełka dla przyspieszenia" to
nie jest plan ministerstwa. To jest reklama
na teraz. Teraz GDDKiA wydziela bramki dla Viatolla. Skuteczność tego jest kiepska bo:
- dotyczy tylko dwóch odcinków autostrad (A4 Gliwice-Wrocław, A2 Łódź-Konin)
- nie będzie dotyczyć nowych odcinków A2+A1 bo tam nie będzie wprowadzone nic póki ministerstwo się nie wykokosi z planem docelowym
- żeby przejechać przez uprzywilejowaną bramką trzeba do niej dojechać, a korki są tak wielkie że blokują główne nitki autostrady - wtedy w korku stoją również posiadacze pudełek, które miały przyspieszyć
Żadna metoda, która nie jest powszechna nie będzie skuteczna. Wszyscy odpowiedzialni za drogi to wiedzą, niekoniecznie to mówią.
A jeśli już dyskutować o rozwiązaniu docelowym, to najpierw musi ono powstać. Na razie go nie ma i dlatego ta dyskusja jest podwójnie OT