12-07-2017, 8:47
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy spedycyjnej, prowadzę projekt rekrutacyjny na stanowisko: Koordynatora projektu Klienta w Biurze obsługi klientów strategicznych. Rolą tej osoby będzie ścisła w współpraca z jednym kluczowym klientem firmy, który jest firmą produkcyjną zlokalizowaną na Węgrzech. Jest to praca z językiem głównie węgierskim, ale także angielskim. Poniżej przesyłam opis stanowiska. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt za pomocą prywatnej wiadomości lub poprzez wysłanie maila na adres: piotr.rejnowicz@springpoland.com.
Koordynator Projektu Klienta (praca w Biurze Obsługi Klientów Strategicznych)
Zakres obowiązków:
- Zapewnianie profesjonalnej i pro aktywnej obsługi klienta firmy;
- Odpowiedzialność za realizację zleceń spedycyjnych w zakresie: kwotacji, przyjmowania i weryfikacji zleceń, wprowadzania danych do systemu, nadzoru nad realizacją usługi;
- Informowanie Klienta o wystąpieniu nieprawidłowości w realizacji usługi oraz pro aktywne wsparcie w zakresie rozwiązania problemu;
- Odpowiedzialność za serwis posprzedażny w zakresie: terminowego i poprawnego fakturowania, udostępnianie Klientom potwierdzeń dostawy;
- Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, kompletacja dokumentów oraz przekazanie ich do Działu Reklamacji;
- Prowadzenie czynności wynikających z indywidualnych ustaleń z klientem;
- Udzielanie kompletnej i rzetelnej informacji klientom zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie;
- Identyfikowanie potrzeb klienta, inicjowanie i wdrażanie działań podnoszących satysfakcję klienta oraz budowanie partnerskich relacji z klientami.
Oczekiwania względem kandydatów:
- Minimum średnie wykształcenie (wykształcenie wyższe jest mile widziane);
- Język węgierski na poziomie bardzo dobrym (warunek konieczny);
- Język angielki i polski dobrym na poziomie;
- Mile widziane jest przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub zaangażowanie w projekty sprzedażowe/logistyczne. Alternatywnie chętnie porozmawiamy z osobami które posiadają doświadczenie w pracy w korporacji i posiadają kompetencje typowe dla obsługi klienta.
Klient oferuje:
- Kompleksowy program wprowadzający do firmy i różnorodne wyzwania w trakcie pracy;
- Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży TSL;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- Przyjazną atmosferę w pracy i możliwość udziału w programie wolontariatu pracowniczego;
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, zajęć sportowo rekreacyjnych oraz biletów do kin i teatrów.
Koordynator Projektu Klienta (praca w Biurze Obsługi Klientów Strategicznych)
Zakres obowiązków:
- Zapewnianie profesjonalnej i pro aktywnej obsługi klienta firmy;
- Odpowiedzialność za realizację zleceń spedycyjnych w zakresie: kwotacji, przyjmowania i weryfikacji zleceń, wprowadzania danych do systemu, nadzoru nad realizacją usługi;
- Informowanie Klienta o wystąpieniu nieprawidłowości w realizacji usługi oraz pro aktywne wsparcie w zakresie rozwiązania problemu;
- Odpowiedzialność za serwis posprzedażny w zakresie: terminowego i poprawnego fakturowania, udostępnianie Klientom potwierdzeń dostawy;
- Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, kompletacja dokumentów oraz przekazanie ich do Działu Reklamacji;
- Prowadzenie czynności wynikających z indywidualnych ustaleń z klientem;
- Udzielanie kompletnej i rzetelnej informacji klientom zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie;
- Identyfikowanie potrzeb klienta, inicjowanie i wdrażanie działań podnoszących satysfakcję klienta oraz budowanie partnerskich relacji z klientami.
Oczekiwania względem kandydatów:
- Minimum średnie wykształcenie (wykształcenie wyższe jest mile widziane);
- Język węgierski na poziomie bardzo dobrym (warunek konieczny);
- Język angielki i polski dobrym na poziomie;
- Mile widziane jest przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub zaangażowanie w projekty sprzedażowe/logistyczne. Alternatywnie chętnie porozmawiamy z osobami które posiadają doświadczenie w pracy w korporacji i posiadają kompetencje typowe dla obsługi klienta.
Klient oferuje:
- Kompleksowy program wprowadzający do firmy i różnorodne wyzwania w trakcie pracy;
- Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży TSL;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- Przyjazną atmosferę w pracy i możliwość udziału w programie wolontariatu pracowniczego;
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, zajęć sportowo rekreacyjnych oraz biletów do kin i teatrów.