23-02-2018, 19:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-02-2018, 19:48 przez Helka Travel.)
Teraz powinno być ok:
Helka i Kelén
Bardzo Ci dziękuję eplus za tę dodatkową uwagę. Jest w tym i moja wina, bo muszę być na polskiej wersji strony, żeby Wam podać link. Nie zwracałam na to należytej uwagi, będę się pilnować. To nie zmienia faktu, że źle, że nie można płynnie przełączyć języka. Mam nadzieję, że do poniedziałku rozwiążemy ten problem.
Helka i Kelén
Bardzo Ci dziękuję eplus za tę dodatkową uwagę. Jest w tym i moja wina, bo muszę być na polskiej wersji strony, żeby Wam podać link. Nie zwracałam na to należytej uwagi, będę się pilnować. To nie zmienia faktu, że źle, że nie można płynnie przełączyć języka. Mam nadzieję, że do poniedziałku rozwiążemy ten problem.