07-08-2020, 21:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-08-2020, 21:06 przez jolciaa171.)
(02-08-2020, 22:44)josef.svejk napisał(a): Pisze też:pracowałam kilka lat w hotelach i jezeli chodzi o anulacje na booking to jest to dobra wola hotelu. Przynajmniej tak było przed pandemia.
W przypadku rezerwacji dokonanych 6 kwietnia 2020 r. i później zalecamy rozważenie ryzyka związanego z koronawirusem (COVID-19) oraz rządowych rozporządzeń. Jeśli nie zarezerwujesz opcji objętej elastycznymi zasadami, zwrot może Ci się nie należeć. Twoja prośba o odwołanie rezerwacji będzie rozpatrywana przez obiekt na podstawie zasad dotyczących wybranej opcji i prawa konsumenckiego tam, gdzie ma ono zastosowanie. W niepewnych czasach zalecamy rezerwację opcji z bezpłatnym odwołaniem. Jeśli Twoje plany ulegną zmianie, możesz odwołać rezerwację bezpłatnie do momentu upłynięcia terminu bezpłatnego odwołania rezerwacji.
Tak więc w sumie booking może dowolnie interpretować.