09-06-2017, 18:25
Booking ma b.dobrą obsługę klienta.
Napisz im maila (tam gadają w naszym narzeczu) że zrezygnowałaś bo nieprawidłowo ci naliczali taksę klimatyczną.
Na pewno zareagują.
Tylko taka sugestia - ja przeczytałem cały ten wątek i nie wiem:
- czy taksę klimatyczną podał ci booking przy rezerwacji czy właściciel?
- czy przy rezerwacji podałaś że bierzesz dla 3 osób? w tym dziecko?
Dlatego wyjaśnij to przy reklamacji.
Bo piszesz, że właściciel kombinuje, a może to po prostu automat na stronie B nie uwzględnił twoich warunków.
Jeśli to jednak inicjatywa właściciela to na pewno go ustawią do pionu.
A jeśli to wina B to może warto było o to dopytać mailowo bez zrywania rezerwacji...
Na stronie booking taksa podana 1,40 EUR od osoby. Przy rezerwacji podawałam oczywiście że jadą 2 osoby dorosłe i dziecko. Właściciel twardo obstawał przy tym że mam zapłacić taksę klimatyczną za 4 osoby dorosłe (faktycznie takie podane jest maksymalne obłożenie pokoju). Właściciel nie przyjmował mojej argumentacji co do ilości osób.
Czekam na zwrot przedpłaty - powinnam ją dostać, ponieważ odwołanie rezerwacji do 1 lipca mam bezpłatne - jeśli go otrzymam - zapomnę o całej sprawie. Jeśli będzie robił problemy ze zwrotem na pewno będę pisać do booking - przekonam się wtedy jak jest z tą obsługą klienta.
Napisz im maila (tam gadają w naszym narzeczu) że zrezygnowałaś bo nieprawidłowo ci naliczali taksę klimatyczną.
Na pewno zareagują.
Tylko taka sugestia - ja przeczytałem cały ten wątek i nie wiem:
- czy taksę klimatyczną podał ci booking przy rezerwacji czy właściciel?
- czy przy rezerwacji podałaś że bierzesz dla 3 osób? w tym dziecko?
Dlatego wyjaśnij to przy reklamacji.
Bo piszesz, że właściciel kombinuje, a może to po prostu automat na stronie B nie uwzględnił twoich warunków.
Jeśli to jednak inicjatywa właściciela to na pewno go ustawią do pionu.
A jeśli to wina B to może warto było o to dopytać mailowo bez zrywania rezerwacji...
Na stronie booking taksa podana 1,40 EUR od osoby. Przy rezerwacji podawałam oczywiście że jadą 2 osoby dorosłe i dziecko. Właściciel twardo obstawał przy tym że mam zapłacić taksę klimatyczną za 4 osoby dorosłe (faktycznie takie podane jest maksymalne obłożenie pokoju). Właściciel nie przyjmował mojej argumentacji co do ilości osób.
Czekam na zwrot przedpłaty - powinnam ją dostać, ponieważ odwołanie rezerwacji do 1 lipca mam bezpłatne - jeśli go otrzymam - zapomnę o całej sprawie. Jeśli będzie robił problemy ze zwrotem na pewno będę pisać do booking - przekonam się wtedy jak jest z tą obsługą klienta.