25-09-2014, 20:36
Gdy koleżanka (Węgierka) zadzwoniła na infolinię Mav-Start poinformowali ją, że nie ma problemu - jeżeli dołączę odpowiednie wyjaśnienie to nawet te promocyjne bilety będę mogła zwrócić i kupić po prostu nowe - na osobnych blankietach.
Jeszcze tego samego dnia tam pojechałyśmy. Okazało się oczywiście, że nieważne co bym nie napisała, to biletu zwrócić nie można bo ta promocja nie przewiduje zwrotów
Jedyny pomysł na jaki wpadliśmy to zrobienie zwykłego ksera - pracowniki Biura Obsługi Mav-Start napisał po angielsku i węgiersku "oficjalna kopia" i przybił pieczątką. Zobaczymy czy przejdzie w firmie Na pewno dam znać, może się komuś w przyszłości ta informacja przyda (chociaż to też zależy pewnie od firmy).
Dzięki za wszystkie rady
Jeszcze tego samego dnia tam pojechałyśmy. Okazało się oczywiście, że nieważne co bym nie napisała, to biletu zwrócić nie można bo ta promocja nie przewiduje zwrotów
Jedyny pomysł na jaki wpadliśmy to zrobienie zwykłego ksera - pracowniki Biura Obsługi Mav-Start napisał po angielsku i węgiersku "oficjalna kopia" i przybił pieczątką. Zobaczymy czy przejdzie w firmie Na pewno dam znać, może się komuś w przyszłości ta informacja przyda (chociaż to też zależy pewnie od firmy).
Dzięki za wszystkie rady