(06-01-2017, 18:38)ma100dont napisał(a): (...)
niestety, aby móc tam cokolwiek zdziałać potrzebny jest węgierski nr tel potwierdzający rejestrację (zaczynający się od +36...) - tego nie jestem w stanie przeskoczyć.
Napisałem do obsługi klienta z pytaniem jak wysłać informację bez posiadania potwierdzonego numeru telefonicznego. Jak dostanę odpowiedź dam znać.
Szybko reagują.
Niestety sprawa jest patowa.
Oto odpowiedź
Szeretnénk tájékoztatni, hogy rendszerünk egy módosítást követően, csak megerősített telefonszám (magyarországi mobilszolgáltató hálózatába tartozó (20-as, 30-as, 31-es, 70-es előhívószámú) mobiltelefonszám) birtokában teszi lehetővé az üzenetküldést oldalunkon keresztül olyan felhasználó részére, aki nem rendelkezik megerősített telefonszámmal. Ha a másik felhasználó már birtokában van egy megerősített telefonszámnak, abban az esetben Önnek tud üzenetet küldeni, úgy ahogy Ön is tud a felhasználó részére
Chciałbym poinformować, że w wyniku modyfikacji naszego systemu, przesyłanie informacji poprzez nasze strony do użytkownika, który nie posiada potwierdzonego numeru telefonicznego jest możliwe tylko w przypadku posiadania potwierdzonego numeru telefonu (należącego do węgierskiej sieci telefonii komórkowej i zaczynających się od numeru 20, 30, 31 i 70). Jeśli drugi użytkownik już posiada potwierdzony numer telefoniczny może przesyłać do Pana informacje i i Pan też może je wysyłać do niego.
Niestety gościu od figurek nie ma potwierdzonego numeru telefonicznego.