05-12-2022, 14:10
2022-12-05 09:39 | e-petrol.pl
Węgierski koncern, który przejął sieć stacji Lotos, chce się rozwijać na polskim rynku i celuje w pozycję wicelidera.
Już w połowie stycznia przyszłego roku powinna działać w Polsce pierwsza stacja w barwach MOL – będzie to obiekt, który jest w trakcie budowy, rozpoczętej jeszcze przez Grupę Lotos. Większość prac związanych z rebrandingiem ma być zrealizowana przed końcem 2024 r. – zapowiedział Péter Ratatics, wiceprezes wykonawczy MOL ds. usług konsumenckich. Jego zdaniem część franczyzobiorców Lotosu może nie być zainteresowanych współpracą z marką MOL, ale firma ocenie, że będzie to nie więcej niż 5 proc. dotychczasowych partnerów.
Węgierski koncern ma ambicję, aby zostać wiceliderem naszego rynku detalicznej sprzedaży paliw, dlatego planuje dalszy rozwój sieci. Ratatics ocenia, że powinna się ona powiększyć o około 100 obiektów, a firma nie wyklucza dalszych akwizycji.