(31-07-2014, 15:10)Komarek napisał(a): (29-07-2014, 17:58)walery napisał(a): Tak więc uwaga na Al Hamra ...
Dlaczego zatem nie zostawiłeś opinii na booking.com ?
Wystawiłem właśnie kilka dni temu i się do tej pory nie ukazała jeszcze. czyżby cezura działała na booking? Trzy moje opinie z początku lipca br. o hotelach w Rumunii są. Nie ma z Al Hamry i Nyigherhazy ( może wskoczą wkrótce). Myślałem, że ten Turek z Al Hamra postawi jakiś obiad czy da zniżki na obiady, w rekompensacie. Może wtedy bym mu trochę odpuścił, ale gdzie tam. On odwracał głowę jak tam zaglądneliśmy. Poniżej pismo od booking:
Szanowni Państwo,
Dziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Booking.com.
Najmocniej przepraszamy za wszelkie kłopoty i niedogodności.
Centrum Obsługi Klienta Booking.com niezwykle poważnie podchodzi do wszelkich uwag naszych Gości. Abyśmy mogli w pełni zbadać Państwa sprawę, potrzebujemy 7 dni. Skontaktowaliśmy się już z obiektem Al-Hamra i mamy nadzieję na szybkie znalezienie satysfakcjonującego rozwiązania.
Będziemy Państwa na bieżąco informować o naszych postępach.
Jeszcze raz dziękujemy za kontakt z nami. Będziemy robić wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej znaleźć rozwiązanie tej sytuacji.
Z wyrazami szacunku
--
Julia Wysocka
Booking.com Customer Service Team