Liczba postów: 13
Liczba wątków: 1
Dołączył: 29.07.2014
Reputacja:
2
31-07-2014, 20:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-07-2014, 21:15 przez walery.)
(31-07-2014, 20:09)Ribizli napisał(a): Walery, masz rację. Zrobiłeś wszystko, co powinieneś i nawet więcej wysyłając do niego e-maile przed przybyciem na miejsce. Booking pewnie przebada sytuację i da Ci znać. Przetłumaczę ten post, co zamieściłeś na FB i wyślę Ci na priv. Czy mam również wspomnieć o pierścionku i obrączce Twojej żony, które "znikły" w niewyjaśnionych okolicznościach?
Może nie bo on nie jest właścicielem Solara gdzie nam to zwinęli.
Dzięki
P.S. Poniżej mój ostatni e-mail do gościa:
Dear Samir Makhoul,
I would like to ask you what time we should arrive to you hotel tomorrow to avoid any troubles?
I would like to plan my trip and your answer will be appreciated very much.
Thank you in advance for your fast reply.
Best regards,
Jacek
mail jest z 18 lipca a to na dole to nagłówek z poprzedniegi maila z czerwca.
Sent via iPad Mini 64 GB LTE
Dnia 13 cze 2014 o godz. 17:48 Jacek napisał
Liczba postów: 1,180
Liczba wątków: 77
Dołączył: 02.09.2012
Reputacja:
425
Walery, wyślę Ci dwie wersje. Jedna będzie dokładnym tłumaczeniem Twojego wpisu na stronie fejsbukowej, a druga będzie bardziej formalna ( opuszczę "kur.. mać"), gdybyś chciał użyć tego w jakimś oficjalnym zażaleniu.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 1
Dołączył: 29.07.2014
Reputacja:
2
(31-07-2014, 21:38)Ribizli napisał(a): Walery, wyślę Ci dwie wersje. Jedna będzie dokładnym tłumaczeniem Twojego wpisu na stronie fejsbukowej, a druga będzie bardziej formalna ( opuszczę "kur.. mać"), gdybyś chciał użyć tego w jakimś oficjalnym zażaleniu. Dzięki. Faktycznie ta łacinka nie pasuje do węgierskiego. Byłem wtedy jeszcze strasznie wzburzony, a teraz z czasem przechodzi. Dzieci jednak pamiętają ...
Liczba postów: 185
Liczba wątków: 20
Dołączył: 14.04.2013
Reputacja:
136
(31-07-2014, 15:45)walery napisał(a): Wystawiłem właśnie kilka dni temu i się do tej pory nie ukazała jeszcze. czyżby cezura działała na booking? Trzy moje opinie z początku lipca br. o hotelach w Rumunii są. Nie ma z Al Hamry i Nyigherhazy ( może wskoczą wkrótce). Co do opinii wystawianych na Bookingu, osobiście wystawiłem dwie (Sopron i Bük) i pojawiły się około tygodnia po napisaniu. Miałem to szczęście, że mogłem wystawić opinie bez większych zastrzeżeń pozytywne - może to też ma jakiś wpływ. Jeżeli do tygodnia, góra dwóch, Twoje opinie się nie pojawią, będzie to bardzo źle świadczyło o Bookingu, a co za tym idzie utracę doń zaufanie i przypuszczalnie nigdy więcej zeń nie skorzystam (i inni pewnie też). Mam nadzieję, że na Booking zdają sobie sprawę, że lepiej rezygnować z nieuczciwych hotelarzy niż potencjalnych klientów.
Liczba postów: 289
Liczba wątków: 1
Dołączył: 23.07.2013
Reputacja:
51
01-08-2014, 14:23
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-08-2014, 14:27 przez LK1.)
walery - nie traktuj tego jak wymądrzanie się ale zarezerwowałeś obiekt który ma zaledwie 2 opinie i to grubo negatywne
a to jest taka trochę rosyjska ruletka.
Ja ze 2 razy też się naciąłem rezerwując przez booking - w sensie że po przybyciu na miejsce nikt niby nie wiedział że coś było rezerwowane i proponowano nam gorszy standard
Stąd od dłuższego czasu stosuje zasadę że tylko obiekty które mają dużą ilość pozytywnych opinii
Jeśli nie są to znane hotele sieciowe a właśnie jakieś hoteliki czy apartamenty to rezerwuje tylko kiedy można płacić dopiero na miejscu - drukuje w jezyku ang i ichniejszym, potwierdzenie gdzie jest wszystko napisane - jak ma wyglądać pokój, co zawierać itp i staram się być o takiej godzinie, że gdyby coś poszło nie tak ,to dziękuje za uwagę, idę gdzieś gdzie jest wifi i szukam czegoś innego - na szczęście jak dotąd nie musiałem tego stosować w praktyce bo miejscówki z dobrymi recenzjami, okazywały się takimi być
ps co do ukazywania się opinii na booking to coś tam jest nie tak - napisałem 2, jedna w ogóle przepadła, druga jest w zakładce 'wystawione' ale tylko u mnie w panelu, natomiast jak dotąd a była pisana ze 3 tyg temu się nie ukazała a była ogólnie pozytywna choć wytykała też pewną negatywną rzecz, której w opisie nie było a w rzeczywistości była, więc opinii z trzeciego noclegu nawet mi się pisać nie chciało.
Wcześniej wszystkie się ukazywały.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 1
Dołączył: 29.07.2014
Reputacja:
2
01-08-2014, 16:45
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-08-2014, 17:10 przez walery.)
W sumie masz rację, a ja podszedłem sztampowo, bo robiłem dziesiątki rezerwacji przez booking (wyjazdy służbowe europa i nie tylko) i nigdy się nie nadziałem. Teraz jadąc prywatnie nie będę miał kompletnie zaufania do tej instytucji, najprawdopodobniej.
U mnie na ipadzie nigdzie nie mogę znaleźć zakładki z moimi komentarzami. Czy na iOS tego nie ma?
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 1
Dołączył: 29.07.2014
Reputacja:
2
09-08-2014, 7:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-08-2014, 8:00 przez walery.)
Na taką korespondencję booking się wypiął:
Od: Jacek <[1]xxxxx@op.pl> Data: 16 lutego 2014 19:32:06 CET Do:
Samir Makhoul <[2]makhoul.samir@gmail.com> Temat: Odp:
Dear Makhoud Samil, That's good. Thank you and see you at
Hajdusoboslo. Best regards, Jacek
Sent via iPad 64GB 3G Dnia 16 lut 2014 o godz. 15:44 Samir Makhoul
<[3]makhoul.samir@gmail.com> napisał(a):
Dear Jacek Piatek
480 eur/4 people/8night breakfast 160 eur/ family /8day
Regards
2014-02-16 15:04 GMT+01:00 Jacek <[4]xxxxx@op.pl>:
Dear Samir, Hope you are doing well. Please find some pieces of
information about your offer placed on [5]Booking.com below. It
is clearly written that extra bed is free of charge and I want
to clarify everything before my coming. Please take a look at
my reservation no [6]617980661 I made through [7]booking.com
and inform what will be the final price for my family. Two
adults and two boys 9 and 7. One boy on extra bed and the
second one with us on our beds. I would like to avoid any
surprises at site and it is why I kindly ask you to give us
requested information. See info placed on [8]booking.com:
Facilities of Al-Hamra Food & Drink.
Szanowni Państwo,
Dziękujemy, że wybrali Państwo Booking.com.
Kontaktujemy się z Państwem w sprawie rezerwacji nr 617980661 w obiekcie Al-Hamra (zameldowanie: 2014-07-19, wymeldowanie: 2014-07-27).
Po ponownym przeanalizowaniu sytuacji, niestety nie możemy zaakcetować rekompensaty dla Państwa.
Prosimy zwrócić uwagę, że prośba o zakwaterowanie 4, a nie 2 osób w rezerwacji, nie została potwierdzona przez hotel. Z Państwa korespondencji z obiektem wynika, że prosili Państwo o informacje na temat zakwaterowania większej ilości osób, hotel udzielił Państwu informacji odnośnie ceny (480 EURza 4 osoby), jednakże nie potwierdzili, że Państwa rezerwacja będzie objęta tymi zmianami. Co więcej, nie otrzymaliśmy od Państwa kontaktu z prośbą o potwierdzenie zmiany liczy osób w rezerwacji.
Po przyjeździe do obiektu, hotel zaoferował Państwu zmianę typu apartamentu przy cenie 350 EUR, a nie jak pinformował wcześniej 480 EUR.....
Cóż, jest to przestroga. Facet nie miał choćby tego pokoju dla dwóch osób, bo byłem meldować się tylko ze starszym synem. On uciekł i tyle, jak nas zobaczył.
|